2011. január 17., hétfő

Egy csepp remény

"Ma mosoly , holnap könnyek , ma még nehéz , holnap már könnyebb....
Nézz az égre , a legszebb fényre , láss egy álmot s harcolj érte..."

Ezt most olvastam... munkaidőben... no most senki ne gondolja azt, hogy egyeseknek de jó.... nem kell dolgozni... a-a... nem így van... könyvtárosként... (és most picit nagyzolok... mert miért ne ) újságíróként, intézményvezetőként, és néha még rendezvényszervezőként... megjár, hogy egy picit... csak pár percre magamra figyeljek.. nem de?

Ma olyan se napom van... se vidám, se szomorú... ez most olyan, hogy csak vagyok... olyan semleges... Persze nem mondom, hogy a mai napnak ne lennének meg a maga csodái... vagyis az én csodáim... mert megvoltak... vannak... és estig még biztos lesznek... Ex kollégák látogatnak meg... Ex barátok vallanak újból szerelmet... A múltbéli személyek válnak jelenemmé... és most ne nézzenek önzőnek... de ez feltölt... energiával... önbizalommal... No és persze igencsak el is gondolkodtat... Még mindig nem tudom a választ a kérdéseimre.... Mit akarok? Mire vágyom? Kire vágyom? Mit érzek? Vagy épp mit nem érzek? Pedig ezeknek a dolgoknak olyan egyszerűen kéne működniük... nem? Ha valakit szeretek azt éreznem kell... vagy ha valakit már a hátam közepére se kívánok... vagy libabőrös leszek tőle (az csak is jót jelenthet) ... nálam miért nem megy ilyen egyszerűen... én a bolhából is elefántot csinálok... Nem tudom megkülönböztetni az érzéseimet... mást diktál az eszem és mást a szívem... no és a testemről ne is beszéljünk... ő is tud parancsolni... Mire kéne hallgatnom? Ennek nem kéne egyértelműnek lennie? Sokszor fordulok másokhoz tanácsért... örülnék, ha más hozná meg helyettem a döntéseket... mégsem tudom megfogadni egyik alternatívát sem... még ha jól is hangzik... nem megy... mert csakis én tudhatom... ahhh néha olyan buta tudok lenni... néha saját magamat bosszantom fel... hát nem nevetséges? Hát de... Na de most már hagyjak fel az önsajnálattal nem igaz? Inkább dolgozzam... azzal jobban járok... van látszatja... hónap elején a bankszámlán...

Addig is egy kis kikapcsoló zene... katt a "tűzijátékra"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...