2011. március 31., csütörtök

Tegnap



Alohaaa

A tegnapi napom Isteni volt, leszámítva a nem Isteni részét. De tényleg. Tegnap is szokáshoz híven, záráskor teltház. De iszonyat jó hangulat van... hetek óta! Zene, tánc, nevetés és közben dolgozom. Hihetetlen multifunkciós vagyok :D. Tegnap vettem először jégkrémet idén(8 db-os kiszerelés) elosztogattam a kedvenc gyerekeimnek :) volt öröm, meg ujjongás.
Zárás után is, nagyszerű érzés, hogy mindenki ismer, mindenki szeret, mindenki messziről köszön már, integet, dudál. Mindenki nevet rám és én viszont. Jól esik! Annyi embernek segítettem már, önként, ingyen és bérmentve. Úgy jöttem haza, mint a filmekben a lófarkas kislányok, ugrálva és lóbálva a táskám magam mellett :).
Annyira jó ismét napfényben fürödni. Érezni szinte, ahogy feltölt energiával. Ma is napsütéses nap vár rám:).

Mindenkinek vidám, mosolygós napot kívánok!


Ne feledjétek!" A virágokat a napfény fejleszti ki, az emberi lelket pedig a szeretet!" (G.G.) Tehát tessék szeretni :) úúúúúgy Isteni igazán :)

Csókcunami!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...