2011. március 20., vasárnap

Reggeli örömködés



Hááállllóóó!

Tegnap olyan fokú büszkeség töltött el. Annyira nehezen tornáztam fel magam idáig. Annyi küzdelmes, kitartó munkámba telt. Kemény órákba. De most láthatjátok saját szemetekkel is. No és garantálom, ez még csak a kezdet.

Remélem jót nevettetek az intron. Gondoltam vicces bevezetőt írok a képhez. No de viccen kívül tényleg sok időbe és gyakorlásba kerül, míg az ember elér idáig. Annyiszor léptem ki bosszúsan és küldtem őket melegebb éghajlatra(régebben). De a tegnapi nap folyamán, folyamatosan jó volt a statom. Mindig többször öltem, mint haltam. Nagyon jó vagyok :D. Jobb voltam a fiúknál. Ugyebár nem mindig ugyanazokkal játszik az ember, közben lépnek ki és lépnek be. Mindig 2. vagy 3. helyen álltam, na persze volt olyan is, hogy az elején 1. helyen voltam:). Volt, hogy egy csapatban akár 12-3-an is voltunk. Akkor is tartottam a helyem. Ez most egy részeredmény, amit láthattok, a végeredmény 41 és harmincvalamennyi volt.

Ha valaki nem tudná, ez a Counter Strike 1.6 nevezetű játék. Azért kezdtem bele, mert egy jó pár hónappal ezelőtt a barátommal azon voltunk, hogy feldobjuk napjainkat, míg távol vagyunk egymástól. Multiztunk más játékokkal. Magyarul egymás ellen, vagy egymással játszottunk. Volt stratégiai, lövöldözős, és jött a C.S.. Nagyon nehezen rázódtam bele. Tegnapelőttig borzasztónak éreztem. Utálom ha nem én vagyok a legjobb. De tegnap már szinte mindenki wh-val gyanúsított :D ez azt jelenti, hogy azt hitték átlátok a falon, vannak ilyesmi csalási programok vagy mik a játékhoz... de ők nem tudják, hogy még csak most tanulnom és halvány gőzöm nincs, még néhány dologról... Ha elmondanám, azt hiszem kitörne a 3. vh. Jön itt egy lány, aki még igazán kezdőnek számít és sorba öl mindenkit... persze teszem hozzá engem is megölnek, csak kevesebbszer mint én őket... Háhá :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...