2011. március 7., hétfő

Egy csepp összefoglaló


No kérem szépen eltelt a hétvége :( és ahogy ígértem jelentkezem is!
(Amikor az ember jól érzi magát richtig gyorsabban múlik az idő... sajnos, de okom nem lehet panaszra :) ) Már majdnem meggyógyultam, jót tett a hétvégére bérelt személyi ápolóm :) meggyógyította egy picit a lelkem is... és a testem is. Szaftos részletektől megóvok mindenkit ;) Na jó annyit engedjetek meg, hogy megosszak.... Soha nem éreztem még ehhez foghatót....semmikor, sehol és senkivel.... és már most hiányzik!
Azt hiszem be kéne vezetni egy új tantárgyat az iskolákban (én megreformálnám az oktatásügyet) Szeretet címmel kéne szerepelnie az órarendekben. Általános iskoláktól kezdve egészen a felső oktatásig, sőt szakosodni is lehetne és doktorálni belőle. De mindenképpen tanítani kéne azt, amit számomra nyújtani tudott, és amit folyamatosan nyújt a Kedvesem!

Köszönöm!



3 megjegyzés:

  1. Nincs kedved mesélni egy kicsit többet a kedvesedről?

    VálaszTörlés
  2. Aki kíváncsi hamar megöregszik :P

    Amúgy érdekes story a miénk :) filmbe illő, hogy őszinte legyek:) Majd egyszer megírom ezt a történetet is ;)

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Az igaz, viszont kíváncsiság nélkül uncsi lenne.
    Izgatottan várom majd a storyt!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...