2011. április 1., péntek

Fiatalság angolság



Mindenkinek varázslatos reggelt!

Nem untatok senkit azzal, hogy már mióta fent vagyok... a lényeg az, hogy első dolgom volt a gép bekapcsolása és zene. Új felfedezettemmel térek nyugovóra, vele fekszem, no meg a köztes időt is épp vele töltöm. Adele-lel. A 22 éves angol hölgyeménnyel. Az az érzelmi paletta, amit a dalaiban képes nyújtani, felfoghatatlan. Idén januárban jelent meg 2. stúdióalbuma 21 címmel. Nem tudok kedvenc dalt mondani róla, képtelen vagyok (az összes kedvenc ). Az albumról talán többeknek ismerős a Rolling in the deep . Gyorsan a top listák élére ugrott, nem kellett verekednie, sima futam volt.
Őszinte leszek, én csak egy-két hete találtam rá. De mentségemre legyen, hogy csak néhány éve él a köztudatban, és ott is inkább Angliában. 2008-ban az év felfedezettjének jósolták. A bizonyítékok arra engednek következtetni, hogy ez be is jött. 2009-ben már két Grammy-díjjal gazdagodott. A most kiadott kislemezén a Someone like you-t az idei Brit Awardson is előadta. Olyan érzelmeket váltott ki a több ezres tömegből. Megfigyelhetjük, üdvrivalgás fogadja, majd mindenki síri csendben hallgatja a könnyekig hatódott Adele-t. Érdemes végig nézni a videot. Azt hiszem, tud valamit, az az ember, aki képes a tehetségével milliókat könnyekre fakasztani, elgondolkodtatni, és szimplán élvezni azt, amit szívből nyújt.
Ahányszor hallom a dalait, mindig valami mást mozgat meg bennem. Hol elszomorít, hol feltölt bizalommal, és van amikor észre se veszem, hogy már meghallgattam a fél albumot... mert kikapcsol, nem gondolkodom....csak vagyok és hallgatom. Lenyűgöző!
Végül engedjétek meg, hogy megmutassam az albumról azt a dalt, aminek hallgatását képtelen vagyok abbahagyni. Itthon, munkában... mindenhol ezt hallgatom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...