2011. április 15., péntek

Filmajánlő

Nem... nem véletlenül írtam el... :) épp az imént fejeztem be egy (szerintem) nagyon jóra sikeredett animációs film megtekintését... A sztori egyáltalán nem elcsépelt. Az effektusok, a zenei élete, a cselekménye, a mondanivalója... nem mondanám, hogy lenyűgöző, de mindenképp szórakoztatő. Aki látta a Megaagy-at, remélem mosolyog a helytelenül írt szavaimon... hisz főhősünk, fél életét börtönben töltve, nem igazán tanult meg helyesen beszélni... valahogy keveri az ó-t az ő-vel. Szomorú gyerekkora volt űrlényünknek, tulajdonképpen a környezet nyomására rossz oldalra állt. Ő lett a főellenség. Szegényem nem egy keménykötésű gengszter, inkább egy szerencsétlen flótás... na jó looser. Utálata személye pedig nem más, mint Metroman, aki tulajdonképp Superman öccse is lehetne. Életük folyamatos küzdelem. De persze mindig a jó győzedelmeskedik a rossz felett. Míg nem egy nap...

Érdemes megnézni. Személy szerint én a baró zenéktől vagyok elájulva. Erős kezdéssel indul AC/DC- highway to hell. A folytatásban pedig olyan örökfiatal rockszenzációk pezsdítik fel a filmet, mint Gun's N Roses- Welcom to the jungle, AC/DC- Thunderstruck, AC/DC- Back in Black! A legvégén pedig az egykori pop királyától Michael Jackson - Bad c. dala hangzik el.

Természetesen a rossz mindig elnyeri méltó büntetését... De a végére valahogy felcserélődnek a szerepek...

Jó szőrakozást hozzá mindenkinek!

Szép napot!


Link

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...