2011. április 10., vasárnap

Gasztro hétvégék



Eddig nem meséltem, hogy a hétvégéket általában bevállalom. Ez azt jelenti, hogy anyunak picit végre lehet ideje magára... és másra. Én főzök, mosok, takarítok. Úgy gondoltam ezentúl megosztom veletek miket is kreálok. Ma kezdjük egy, szerintem tök könnyű étellel: tejfölös csirkecombok... hmmm

Az elkészítése pofon egyszerű. Kezdésnek egy pörkölt alap( vajon hagymát pirítunk, hozzáteszünk ízlés szerint őrölt piros paprikát), beletesszük combikat, felöntjük vízzel, fűszerezzük és megfőzzük (bő 30 perc). Ezután készítünk egy habarást (liszt + víz) hozzá 2dl tejföl, csomómentes krémállagot keverünk, amit aztán hozzáadunk az egészhez... jó tanács... nem várjuk meg míg elkezd bugyogni veszettül, hanem csak épphogy gyöngyözzön, mert összeugrik a tejföl. Ízesítése, én sót, borsot, kakukkfüvet használok, de kinek milyen az ízlése, tehetünk bele pirosaranyat és fokhagymát is.

Tálalása, fogyasztása: mindenképp valami tésztafélével, de legjobb ha saját készítésű nokedlival fogyasszuk... úgy az igazi ;)

Íme a végeredmény:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...