2011. április 19., kedd

Ahogy ígértem...

Jó reggelt kedves Olvasóim!

Ahogy ígértem, ma "számotvetek" (többek közt). Rengetegen gondoltak rám. Nem is tudom meghatározni pontos számban. Sokan az utcán szembe sétálva kívántak sok örömöt az életben, jó néhányan a tegnapi kiállítás megnyitón, ahol fotóztam. No és nagyon sokan a neten keresztül. Persze a családom sem hagyom ki, legtöbbjüknek eszébe jutottam :D. Megkockáztatok egy körülbelüli értéket: kb. 50 fő. :) Köszönöm még egyszer mindenkinek!

No de nemcsak ezért írok ma ide. A nagy feminegoizmusomban elfelejtettem elmondani, hogy új témával szeretném bővíteni blogom (ismét). Szeretném a mindig friss (heti) mozibemutatókat leírni nektek... érdekességeket, újdonságokat.

Tehát április 14-től ( 15. heti) a következő filmek tekinthetők meg a mozikban:

- Sikoly 4 ( személy szerint nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tudnak kihozni belőle. Nagyon szerettem a trilógiát, bár kissé már elcsépelt. Alig várom már, hogy normális minőségben jussak hozzá és izguljam végig Sidney Prescottal az üldözést.)

- Ismeretlen férfi ( Tévében láthattuk a trailert (előzetest). Nagyon jó filmnek ígérkezik, bár megmondom őszintén, elfogult vagyok imádom Liam Neeson-t. )

-Hopp ( Ki másról is szólhatna, így az ünnep közeledtével, mint a Húsvéti Fülesről. Egy részben animációs filmről beszélünk, aki látta nagyon sok évvel ezelőtt a Roger nyúl a pácban c. filmet, tudhatja, mit is jelent a "részben". Hasonló látványvilág fogad minket. Persze ez már a 21. sz.)

- A gyerekek jól vannak ( A címből én drámára szavaztam volna, de utána olvasva vígjátéknak ígérkezik. Egy leszbikus pár életéről szól, akik 2 gyermeket nevelnek - ugyanattól az apától- a srácok tudni szeretnék ki is az apjuk. )

Nagyon röviden, ezek az említésre méltóbbak. De persze több külföldi filmet is mutatnak be, mint a "Hajszál híján úri ember", "A belgrádi fantom", "Ketten a hullámban" és a "Ki/Be Tawaret"!

Kívánok mindenkinek türelmet a filmek megjelenéséig, illetve kellemes időtöltést a mozikban.


Szép tavaszi napot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...