2011. április 21., csütörtök

Igazából...

Igazából nem kéne mentegetőzéssel kezdenem a bejegyzésem, de megteszem. Tegnap nem volt kapacitásom már írni. A tegnapi és tegnapelőtti napom egyszerűen katasztrófa volt munka szempontjából. Kedden elég szépen túlóráztam. Reggel megbeszéléssel indult a napom, ami szimplán 2,5 órára rúgott ki, az általam úgy 1 órára tervezett helyett. Gondoltam, akkor már nem éri meg hazamennem. Kinyitottam a Teleházat. (Akkor még azzal a tudattal virgonckodtam, hogy lecsúszom a 2,5 órát... előre mondom csalódás lett a vége) Egy pár perc se telt el, mikor megérkezett a könyvtári összekötőnk, szállítva az új könyveket és pluszként az informatikusukat, aki újból feltehette az ottani gépemre a Corvina-t ( erről a programról se írnék többet, mert believe me... kár a szóért). Miközben a csávesz babrált a gépen, azért néha poénosan ráfenyítettem, hogy csak egyszer indítja újra a gépem és halál fia. Tudniillik reggel óta faluújságot szerkesztgettem a kiadványszerkesztős programomban, és természetesen jó informatikushoz híven, nem mentettem az utolsó cikkem. No de nem volt semmi problem, még aznap befejeztem és fel is tettem ide... (csak annyira volt erőm). Közben a könyvtári összekötőmet letámadtam azzal a kéréssel, hogy legyen oly kedves megmutatni, hogyan bővíthetem a leltáram, és vehetek állományba kb 50 ajándékba kapott könyvet. Megmutatta. Tegnap 20 könyv leltárba vétele hmmm kb 2 órámba került, és akkor még lehet keveset írtam. No miután elmentek, konstatáltam, hogy ajjdejó vagyok már csak 3 óra és lelépek, mint a bizonyos a sezlonról. Aha, ahogy azt Móricka elképzelte. Nagy elánnal berobogott a Hagyományőrző Egyesület esze, füle, keze, lába... és persze szíve, aki (tudta, hogy lecsúszom a megbeszélés idejét, mert előtte nap mondtam neki) megkért, hogy este készítsek kisfilmet a tojáshímezésről, hogy megmaradjon az utókornak.... Andika elsőre csak ennyit mondott... no de tudja, hogy csak 4-ig lennék... Igen ő tudja, de csak belefér a szabadidőmbe.... -.- Andika válasza egy sóhajtással egybekötött persze megcsinálom volt... Tervezett tojásfestés időpontja 17:00 - 19:00. Gondoltam haza se megyek.... 5re ideér a kamerával sitty-sutty, max 20 perc és viszlát. Aha.... 6 óra után érkezett meg a kamerával a néni... Kérdezem én, ti hogy készültetek volna fel egy ilyen riportra? Mit lehet kérdezni a tojásfestésről? No mindegy... valahogy átvészeltem... 7 óra után értem haza...
De tegnap is kellett kisfilmet csinálnom, egy másik idősebb néniről, ahogy készíti, írja a tojásokat... és ma is fogok készíteni. Remélem holnap már nyugtom lesz... bár a holnapi napot már nagy ívben... khm... nem fog fájni a fejem a munka miatt... mert lesz aki elterelje a gondolataim :) Előre szólok mindenkinek, hogy jövő hét keddig ismét a másik felemmel leszek... lehet szórványosak lesznek a bejegyzéseim... :)

Kellemes Húsvétot előre is!

Lányoknak sok locsolót... Fiúknak meg sok páleszt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...