2011. február 2., szerda

Egy csepp jelen

Tudom... tudom... nem is szabadkozom... mostanában nem adtam életjelet, csak löktem a lelkifröccsös idézeteket... nagyon sorry tényleg... Rengeteg a munkám, de tényleg. Teltház mindennap, gépeznek, nyomtatnak, scanneltetnek, faxoltatnak, szerződést iratnak, ide telefonáljak- oda telefonáljak, írjam a statisztikát, vezessem a munkanaplót, beszélgessek az emberekkel...
Jaaaaaajjj szinte teljes életet élek, de tényleg... most minden jó... (kopp kopp kopp - gyorsan lekopogtam) fuu de féltem ezt kijelenteni, ha jól érzem magam, richtig történik valami rossz olyankor...
Amúgy szerintem azért vagyok ilyen jól, mert vitaminokat szedek mindennap (multit meg magnebééééééhatot) kicsattanok... ja és megint fogyi van... vagyis én inkább ezt úgy mondánám, hogy karbantartás... minden reggel-este felülések... és néha még zumbázom is... táncikálok... no és most megint visszavettem az evészetből... ahhh ez a legnehezebb... annyira szeretek enni... Édes Istenem... no meg főzni is a finom különlegességeket... ha rágondolok már folyik a nyálam...
Na most mára befejeztem a helyzetjelentést... mindjárt megyek dolgozni... addig még hallgatok egy kis Linkin Parkot (in pieces) tessék hallgatni... most fav!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...