2011. február 13., vasárnap

Egy csepp vasárnap este

Háló háló pókháló :) (mindig így köszönt a hangosban egykori osztályfőnököm - mindig kinevettük... mi gáz)

Gyors helyzetjelentés. Eltelt ez a hétvége is. Gyorsabban is, mint szerettem volna. A szombatok mindig nagytakarítással telnek, ez most sem volt másként. Most a kárpit tisztítási láz kapott el. Nem könnyű hipochondernek lenni. Következő héten a függönyök jönnek... már elterveztem. No de egy-egy ilyen takarítási hév után sokkal jobban esik a pihi. Körbe vesz a tisztaság. Imádom azt az érzést. Kár, hogy nincs kivel megosztani, bár ezt melyik pasi értékeli? Szerintem nem sok!
A mai nap meg kb végig lustálkodással telt. Nem sok érdemlegeset hajtottam végre, azon kívül, hogy meglátogattam mamámat.
Facebookon lájkoltam Terézanyut nemrégiben. Folyamatosan ír az üzenőfalára, halleluja, és általában reagálok is rá/juk. Egyik alkalommal azt írta, hogy lefekvés előtt, képzeletben mindig kertészkedik az udvarában. Eltervezi tavasszal mit és hogy fog ültetni, metszeni. Hát én nem kertészkedem. Én lakberendezem. Hihetetlen variációkat vagyok képes kiötleni. Ah Istenkém, csak adj annyi kitartást és akaratot, amiből teljesíthetem is azokat. Mindig elkalandozom az enteriőr világában. Képes vagyok a nap bármely szakaszában lakberendezni. Mikor elkap a hév. Csempéket teszek kedvencek közé, vagy ágyakat, vagy laminált padlókat, vagy polcokat, vagy zuhanypaneleket, vagy szőnyegeket, vagy ágyneműket... mindenre gondolok. Mindent megtervezek padlótól egészen plafonig. Nemrég, vagyis pontosítok 1 hónapja rendeltem a neten két gyönyörűséges rattan polcot a fürdőmbe. Ugyanis saját fürdőm van az emeleten. Megadom a módját. Na és most spórolok, hogy az álmokat megvalósítsam. Jövőhónapban új tükör, aztán új zuhanykabin. Aztán egy hidromasszázs zuhanypanel. És fürdő ki is pipálva. Jöhet a többi helyiség...




Álomszép... vágyom egy ilyenre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...