2011. június 7., kedd

Kuglóffesztivál!

Halihó!

Vészesen közeleg az esemény. Munka még tengernyi... bár az alappillérek letéve :) Június 17.-18. Kuglóffesztivál Váralján! Már előző postok egyikében említettem a rendezvényt. Tessék minél többen eljönni. A programokról bővebben a varalja.hu-n tájékozódhattok. A szervezésbe természetesen én is belefolyok, immáron 3. éve. Egyre nagyobb falatokat kapok. No de idén bonyolítom annyival a dolgokat, hogy a saját érettségi találkozómat is igyekszem erre az időpontra összehozni... ugyanis már 5 éve, hogy érettségiztem... bvah... pár nap és 24 leszek. Hihetetlen! Szóval most indulnak be igazán a fogaskerekek... pörgés van... és még a helyi hírlevéllel is el vagyok maradva... Valaki nem ugrana be helyettem, míg le nem zajlanak az események? :D


Na Csóközön mindenkinek!


Katt a képre, és egyből a programokhoz kalauzollak el...

ui.: Csaba! Engedelmeddel kölcsönvettem a képet a honlapról :D Bocsánatért esedezem... :D


Link

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...