2011. június 4., szombat

In dö sziti...

Halihó mindenki!

Kellemes ébredést mindenkinek... Enyém megint nem volt az. Már elmúlhatna ez az insomnia... No de had értekezzünk egy kicsit a tegnapomról.

Szabadságon voltam. Anyuval orvoshoz mentünk. (Nem miattam...miatta). Sajna ez mostanában elég rendszeressé vált. Az SzTK meglátogatása után, pedig elterveztük, hogy tartunk egy anya-lánya napot. Vásároltunk! Ugyanis szerény falunk, akár a Farm ahol élünk c. egykori sorozatban az Ingalls család otthona. Ha valamire szüksége van az embernek, sajnos be kell utaznia a városba. No és itt most nem arra gondolok, hogy ha autót szeretne venni, vagy márkásabb rucikat... mert oké, természetes, hogy azokhoz ott juthatunk hozzá... de a mindennapi kenyér, tej, ásványvíz, hús, és egyéb ételekért... Hát álljon már meg a menet. Hihetetlenül mérges voltam. Tényleg több a soknál.
Hajdan falunkban, akkora ÁFÉSZ üzlet volt, melyben a kenyértől elkezdve, a méterárún át, egészen a szögekig, ill. csavarokig mindent megtalálhattunk. HAJDAN!! No és erről én már csak elmondások útján szereztem tudomást.
Nagyon bosszant, hogy 3 kis bolt található a faluban, ahol az árak igazán érdekes árréssel alakulhattak ki. No és nem jutsz hozzá, ahhoz a márkához, amit már megszoktál... Ááááááá ... utálom!

Anya-lánya napunk du. 2 kor fejeződött be... akkor értünk haza. Nem voltunk valami hiper boldogok... pláne én, mert már a városban sem találtam meg azt amire vágytam... No nem baj... majd legközelebb. Próbálok optimista maradni! Elég nehéz ....

Szép napot nektek!

Puszi!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...