2011. június 6., hétfő

Breaking dawn

'Reggelt!

Az előbb néztem meg a Twilight saga 4. részének hivatalos trailer-ét... Richtig ezt is ketté bontják, mint a Harry Pottert. Nem tudom elhinni... Az ember alapból várjon novemberig, a film vetítéséig... aztán még egy évet a befejezőért! Fuuu utálom!

Na hozzáteszem, amikor elkezdődött az őrület... azt se tudtam mi a makk ez a Twilight... Megnéztem a filmet... hát még akkor se voltam elájulva, nagyon gyérnek éreztem... No de letöltöttem a könyveket (ugyanis nagyon szeretek gépen olvasni), így elolvastam az első kötetet, melyből készült filmet akkor már láttam... Azt éreztem, hogy köze nem volt a filmnek, a leírtakhoz... Nem is lehet érzékeltetni a különbséget... Nem hiába mondják... A könyv mindig jobb, mint a film. No és a köteteket kerek 4 nap alatt faltam be... akkor már kalózfordításban mind a 4 fent volt neten... hm ha jól emlékszem... 1 könyv-1 nap! Nem ettem, nem ittam, nem aludtam... csak olvastam. Lebilincselt... nem vettem észre, hogy múlik az idő... Hozzáteszem, ilyen egy jó könyv. No és ekkor pecsételődött meg a sorsom... ekkor váltam rajongóvá, ha fogalmazhatok így. Akkor már vártam a következő részeket filmben is... És most íme, megjelent az utolsó történetből készült film első része ...

Katt a képre, hogy megnézhesd a bemutatót...


Ajánlom mindenkinek a könyveket, akik vágynak egy másik életre. A lapok közt bujkál egy, ezt megígérhetem... Lehetőségünk nyílik elmenekülni egy röpke pillanatig, egy más világba... ahol nincs határ a valóság és a fantázia között!

Kellemes napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...