2011. május 31., kedd

Tegyük hozzá...

Reggelt mindenkinek!

Hm egy pár órája már ébren vagyok... azt hiszem 4 előtt keltem, azóta tv, majd gép. A tv-ben vmi horrort néztem... így félig-meddig, mert eléggé félős vagyok, viszont borzasztó kíváncsi...Tehát így kukucskálva néztem végig, ahogy egy agyament, hogy nyitja fel az áldozatait és veszi ki a szerveiket... Aszonta jó pénz van belőlük a feketepiacon... (Ha ő mondja...) Ja a címe azt hiszem Végzetes kitérő volt. No de aztán nem bírtam tovább, be kellett kapcsolnom a gépem. Gondoltam úgyis 2-3 napja égek Odaát lázban (ismét, mert ez már a 6. évad volt) befejezem az évadot. Már csak 3 rész maradt reggelre. A 20., 21. és 22.! Azt hiszem 2 perce végeztem ki az utolsót... Nem tudom, hogy ki nézi, követi... De hihetetlen volt a befejezés.


(Katt a képre, ha többet szeretnél tudni róla!)

Tegyük hozzá, nem vagyok egy médiakreálmány zabáló, illetve a tv is csak este megy nálam (elalváshoz). A hírekhez is a netről jutok hozzá... tehát ne feltételezzétek, hogy sorozat követ sorozatot, én pedig a képernyőn függve követem őket... Nem! Vannak kedvenceim, van, hogy unalomból bővítem repertoárom, ha épp a kedvencek közül már nincs mit néznem. Legtöbbször angolul nézem a sorozatokat, és hétről-hétre követem az amerikaiakat, sőőőt néha még a feliratot se várom meg! Ilyen sorozat az Odaát is, ill. volt, mert most egy darabig ők is szünetelnek, ahogy szinte az összes kedvencem... hiába... vége az idénynek, és jön a nyári szünet. Így van ez a Vámpír naplókkal is, lassan a Grace klinikával, az Így jártam anyátokkal és a Smallville-l (ez pl egy tipikus unaloműző sorozat számomra). De időnként nézem a Pletykafészek c. sorozatot (Gossip girl), a Született szingliket, a Gyilkos elméket és a CSI: New York-i helyszínelőket. No és ezeket sem tv-ben.
Van mikor elkap a hév és napokig csak 1 sorozatot nézek, aminek letöltöttem pl az egész évadát (Hozzá teszem, ez nagyon ritka - évente 1x vagy 2x fordul elő). No és van, hogy sokáig semmi... csak pihen a gépemen. Ez hangulat kérdés nálam... (Ez is!) Már kivégeztem életemben egy-két sorozatot, de azért ne gondoljátok, hogy túl sokat. Ehhez a listához még maximum 4-et tudnék írni... (és így ennyi. :)

Nem vagyok semmi jó elrontója... ami érdekes, vicces, vagy épp elgondolkodtató... megnézem! Persze azért kulturálódom is közben... ahogy a sorozatokat képes vagyok falni, úgy a könyveket is, ill. a Discovery Channel-t úgy egészben :). No és a munkámmal egy időben ki is pipálom a társasági élet megélését is. Fantasztikusan megoldom :) Házimunka, fizetett munka, haverok, szórakozás és Magánélet! No erről ennyit :) (Mielőtt még valaki, valami fásult, kockakönyvmolynak gondolna :) )

Ezt a bejegyzést, már tegnap latolgattam. Talán nem ilyenre terveztem... csak egy dologról szerettem volna írni, de ilyenre sikerült. :) Fogjuk a kialvatlanságra ;)

Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...