2011. május 11., szerda

Elcsúszva


Napsütéses szép jó napot mindenkinek!

Szerda van! Én meg hanyagolom a blogom! Nincs mentségem... ha létezik tavaszi fáradtság, akkor nyári is kell legyen... asszem elkapott... most szorgalomból 1-es járna (legalábbis ilyen téren). Tegnap este munka után, még a kertben kellett palántázni (ismét). Aztán rendeltünk fincsi kaját (pizzáztam és salátáztam) anyuékkal hármasban az udvaron... kiültünk a naplementébe, és nyugisan befaltuk a finomságokat. Rég volt már ilyen nyugis, békés, hangulatos vacsoránk... együtt! Bár a családi idillhez hiányzott a bátyám... de már hozzászoktunk, hogy ritkán látjuk ( már ha ehhez hozzá lehet szokni).

Most már munkában vagyok. Új takarítónőnk van már megint. Eddig minden ok! No és tartom a mondást "ne szólj szám, nem fáj fejem"! Mostanság már rendezvényszervezéssel töltöm a napjaim. Jövő hónapban Kuglóffesztivál, és immár 3. éve vállalok egyre nagyobb szerepeket az eseményben. Ez a 2. éve, hogy az árusokat igazgatom, és szervezem le, illetve a népművészeket. Persze emellett végzem a munkám (újság, könyvtár, teleház stb.). De félreértés ne essék... nem szakadok meg!

A magánéletem (lekopogom) rendben van! Igaz, vannak zörrenések, de mind apróság... azt hiszem egy jó vita elűzi az unalmat... bevallom, imádok kukacoskodni ;) Ha nincs min vitázni, azon nyomban kreálok, egy szenvedélyes nevetésbe és egyéb huncut dolgokba fulladó csetepatét. Ez vagyok én!

A lakberendezősdi álmaim pedig, még megvalósításra várnak... no és némi anyagi támogatásra... de igyekszem :)

Hát röviden ennyit most rólam. Még jelentkezem...

Au revoir!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...