2011. május 15., vasárnap

Baba-szombat

Sziasztok!

Hadd meséljek egy picit a tegnapomról :) Reggel fél7-kor kelés, 7 kor pedig már indulás (fiúknak pincét falazni, mi nők meg babázni, továbbá megünnepelni papám 80. születésnapját ) 8 óra előtt megérkeztünk... puszi hegyek csattantak, meghúztuk papám fülét. Természetesen már alig vártam, hogy Bence közelben legyek. Még mindig sokszor bekönnyezem, mikor meglátom. Hétről - hétre változik. Most már több, mint 5 kilos a csöppség és 60 centi. Már figyelünk, és forgatjuk a fejünket, ismerősök lesznek a rokonok, elejtünk, néhány hangtalan, fogtalan teliszájas vigyort :) had olvadjanak a népek :)
Tegnap végre először, mióta köztünk van Bencikénk... dajkálhattam. Az okát, (hogy miért csak most foghattam karjaim közt) nem mesélném el. Egyrészt lehet képzelgek... másrészt, meg nem is számít, a lényeg, hogy tegnap megkaptam egy jó negyedórára... azóta is izomláz van a karjaimban :D
Na szóval megringattam a seggét :) a karomban feküdt és 1 perc után se, de már szembe nevetett... :) nagyon figyelt rám, no meg új hobbijára a lámpa bűvölésére. Énekeltem neki, megbeszéltük a dolgokat. Megdicsértem, hogy milyen jó fiú... közben a kis kezével, mindig az ujjam tapogatta, én meg győzködtem a kis formás popóját paskolgatni :) imádom!
Az ő napjai most még szopizásból, és alvásból állnak. Neki is van egy napirendje, ahogy a felnőtteknek. De végre most már, néha ébren lehet érni :) A nap további felében sokat ráztam a seggét szuper multifunkciós babakocsijában...

Készítettem egy-két képet :)




"Az első pillanatban, mikor megszületsz, társunkká szegődsz egy idegen világban. A második pillanatban lassan felcseperedsz, s tágra nyitott szemekkel rácsodálkozol a világra."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...