2011. július 5., kedd

Smallville


Könnyek közt búcsúztattam a 10. évad utolsó két részét... mely méltón koronázta meg az elmúlt egy évtizedet.

2001. okt. 16-án vetítették le az első részt, és az utolsót pedig 2011 májusában adták le. Hihetetlen dolgot vittek véghez a producerek és első sorban a szereplők. Meg kell mondanom, egész pici korom óta rajongom Superman-ért. Mikor először megláttam Christopher Reeve-t repülni a képernyőkön, még naivan azt hittem, ilyen az életben is megtörténhet. Azt gondoltam, ha hangosan kimondom a nevét... Superman... huss és ott terem a semmiből, és megment cseppnyi életemből. Persze mai fejjel ezen csak mosolygom.

Az összes filmet megnéztem(a régieket és az újakat is beleértve), ahogy a Lois és Clark c. sorozatot is, és most végül Smallville-t... de van egy olyan érzésem, nem ez volt az utolsó média fogás, amely Superman-re épül. Én már várom a következőt ... :) (Elméletileg készül az új film, csak megsúgom szép csendben mindenkinek ;) )





Úgy érzem nem kell mesélnem az alaptörténetről. Mindenki ismeri, és mindenki képzelte azt, hogy ő is egy szuperhős... vagy, hogy épp megmenti őt egy sármos legyőzhetetlen félisten. Én még mindig akarom, hogy megmentsen egy ilyen :)

Ha mégis többet tudnál meg a sorozatról, katt a képre!

Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...