2011. július 16., szombat

Harry Potter

Sziasztok!

Muszáj írnom. Még szipogok. Most fejeztem be a Harry Potter utolsó részét. Hát bőgtem jócskán. De megérte. Az egyetlen film, amely közel jár a könyvhöz. Amikor először kezembe vettem a Bölcsek kövét, és ábrándoztam a helyszínekről, a szereplőkről... Magát a filmet láttam peregni lelki-szemeim előtt... Nem tudok rosszat írni róla, és nem is szeretnék. Nem tudom, hogy lesz -e több hasonló monumentális alkotás valaha az életben. Köszönöm az élményt!

Ajánlom mindenkinek... felnőttnek és gyermeknek egyaránt! És végül egy-egy kép minden részből!


Harry Potter és a Bölcsek köve


Harry Potter és a Titkok kamrája


Harry Potter és az azkabani fogoly


Harry Potter és a Tűz serlege


Harry Potter és a Főnix rendje


Harry Potter és a Félvér herceg




Harry Potter és a Halál ereklyéi part 1 és part 2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...