2011. augusztus 10., szerda

Minden egyszerre

Sziasztok!

Idejét sem tudom mikor írtam utoljára ide. Nincs mentségem és nem is keresek kibúvókat. Se kedvem, se erőm, se ihletem. De mivel holnap elutazom egy pár napra, így ma megejtek egy összefoglalót. Elsőként a frissebb élmények. A tegnapi napom az egy nagy rakás ... ! A félreértések Woodstockja volt. Jam-meltek a az idegeimmel az emberek. No és erre nem lehet mentség, hogy mindenkinek vannak rossz napjai... nekem is vannak, mégse másokon töltöm ki a hülyeségem! Elsőként, olyan dolog miatt vettek elő, amiről nem tehetek. Másodszor engem értettek félre. Harmadszor én értettem félre valakit... persze ezt már korrigáltam, mert van hozzá eszem, és méltóságom! Ami másokról ez nem igazán mondható el...

Ezenfelül augusztus 5-én volt drága mamám évfordulója. Már 3 éve, hogy itt hagyott minket. Szerettem volna róla írni. Felidézni az emlékeimet, és sírni egy kiadósat. De ehhez nekem egyedüllét kell, és már egy hete itt van párom. Tudom, hogy írni fogok még neki. Szükségem van arra, hogy időnként jelentsek neki... Tudnia kell, hogy gondolunk rá, és nem telik el úgy nap, hogy ne emlegetnénk. Tudnia és éreznie kell, hogy nem felejtjük el, és rettenetesen hiányzik. Miért ilyen nehéz túllépni valaki hiányán? Miért nehéz elfogadni azt, ami amúgy is elkerülhetetlen volt és marad is míg világ a világ ?! Annyi minden van bennem, és olyan nehéz mondatokba szednem őket. Fájdalmas továbbélni, úgy, hogy már csak emlékeket őrizhetünk róla... és még fájdalmasabb, hogy az emlékek is megfakulnak.




Mindenkinek szép hetet kívánok! Ígérem jelentkezem majd!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...